

Adana’da Seyhan Nehri çevresindeki çevre kirliliği ile bakımsızlık, hem yerli ziyaretçilerin hem de şehre gelecek olan turistler için oldukça kötü bir görüntü oluşturuyor. Vatandaşlar, belediyenin temizlik çalışmalarında yetersiz kaldığını belirterek duruma tepki gösterdi.Haberin DevamıHaberin DevamıSEYHAN NEHRİ VE ÇEVRESİNDEKİ KİRLİLİĞE VATANDAŞTAN TEPKİ Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyinKentte yerli ve yabancı turistlerin uğrak noktası olan Seyhan Nehri kıyısında biriken plastik şişeler, pet bardaklar ve çöpler kentin imajını olumsuz etkiliyor. Çevre kirliliği nedeniyle turistlerin Adana hakkında yanlış bir izlenime kapıldığını belirten vatandaşlar, nehir ve parkların yerli ile yabancı ziyaretçilere yakışır bir hale getirilmesi için belediye ekiplerinin acilen duruma el atmasını istiyor.Haberin Devamı”YABANCI İNSANLAR FOTOĞRAF ÇEKİYOR, ÜSTÜNDE SU ŞİŞESİ GÖZÜKÜYOR” Haberin DevamıŞanlıurfa’nın Suruç ilçesinden Adana’yı ziyarete gelen Mehmet Can, karşılaştığı manzara karşısında büyük şok olduğunu ifade etti. Kentin tanıtımı açısından bu görüntünün çok yanlış olduğunu belirten Can, “Hiç memnun değilim. Bizim yabancılar da geliyor. Her şey göz önünde. Su şişesi atıyorlar, pet bardağı atıyorlar. Yabancı insanlar gelip, bir fotoğraf çekiyor, üstünde su şişesi gözüküyor, kirli şeyler gözüküyor.Haberin DevamıHaberin DevamıYani öyle hoş bir şey değil. Belediyeler el atmıyorlar. İşte onun için söylüyorum. Yani belediyenin bakması lazım. Suruç’tan geldim, hiç memnun olmadım. Suyun rengi çok kirli. Yabancı insanlar geliyor, Adana’yı böyle tanıtmak kötü. Ben de yabancı gibiyim, şimdi ben gördüm ve hiç memnun olmadım. Hani bu belediye bir el atmasını, yardımcı olmasını istiyorum” ifadelerini kullandı.Haberin Devamı”NEHİRDE KİRLİLİK KRONİKLEŞTİ” Bölgedeki kirliliğin kronik bir sorun haline geldiğini ve nehir çevresinde hiçbir temizlik çalışması yapılmadığını vurgulayan Abit Kaplan ise tepkisini şu sözlerle dile getirdi:”Burası çok kötü. Hiç temizlenmiyor. Buranın temizlendiğini de hiç görmedim. Bir kere bile temizlendiğini görmedim. Turistler hep yanlış anlıyor, Adana’nın hep kirli olduğunu zannediyor. Yani belediyemiz burayı temizlese çok iyi olur. Burada hijyen sıfır. Her yer pislik içinde. Deniz, dere, o karşıdaki parklar hep kirli. Temizlendiğini hiç görmedim. Buranın temizlenmesini istiyorum. Adana’nın en gözde yeri. Buranın temiz olması lazım.”Haberin DevamıİLGİNİZİ ÇEKEBİLİRİstanbul'u bıraktı, Bodrum'da servet yetiştiriyor! Yaban Mersini için Türkiye'nin dört bir yanından geliyorlarHaberi GörüntüleİLGİNİZİ ÇEKEBİLİRCTP lideri Milliyet’e konuştu: Türkiye’siz güvenlik mimarisi sürdürülemezHaberi Görüntüle
UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026
1
Enver Aysever’den Erdoğan’a destek: Bak birader, adamın tepesini attırma!
253 kez okundu
2
Kırıkkale’de vahşet! Damat, kayınpederi ve kayınvalidesini bıçakla yaraladı
195 kez okundu
3
İstanbul Boğazı’ndan 2 saat arayla 2 erkek cesedi çıkarıldı! Kimlikleri belli oldu
155 kez okundu
4
SON DAKİKA HABERLER | Bir çocukları vardı… Kocasını kalbinden bıçakladı! | Son dakika haberleri
121 kez okundu
5
Uluslararası IQAır raporuna göre Türkiye’de hava kalitesi! İşte en temiz ve en kirli şehir
81 kez okundu