DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 2786944-1.351%
İstanbul
26°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Adana'nın kalbindeki görüntü tepki çekti! Turistler gördüklerine inanamadı
  • Haber Meclis
  • Gündem
  • Adana'nın kalbindeki görüntü tepki çekti! Turistler gördüklerine inanamadı

Adana'nın kalbindeki görüntü tepki çekti! Turistler gördüklerine inanamadı

Adana'nın en önemli simgelerinden biri olan Seyhan Nehri, bu kez doğal güzelliğiyle değil, çevresini kaplayan çöp yığınları ve bakımsız görüntüsüyle gündeme geldi. Yerli ve yabancı turistlerin en çok ziyaret ettiği bölgelerden biri olan nehir kıyısında biriken plastik atıklar, pet şişeler ve çöpler hem kent sakinlerinin hem de ziyaretçilerin tepkisini çekti.

ABONE OL
Haziran 28, 2026 14:52
Adana'nın kalbindeki görüntü tepki çekti! Turistler gördüklerine inanamadı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Adana’da Seyhan Nehri çevresindeki çevre kirliliği ile bakımsızlık, hem yerli ziyaretçilerin hem de şehre gelecek olan turistler için oldukça kötü bir görüntü oluşturuyor. Vatandaşlar, belediyenin temizlik çalışmalarında yetersiz kaldığını belirterek duruma tepki gösterdi.Haberin DevamıHaberin DevamıSEYHAN NEHRİ VE ÇEVRESİNDEKİ KİRLİLİĞE VATANDAŞTAN TEPKİ Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyinKentte yerli ve yabancı turistlerin uğrak noktası olan Seyhan Nehri kıyısında biriken plastik şişeler, pet bardaklar ve çöpler kentin imajını olumsuz etkiliyor. Çevre kirliliği nedeniyle turistlerin Adana hakkında yanlış bir izlenime kapıldığını belirten vatandaşlar, nehir ve parkların yerli ile yabancı ziyaretçilere yakışır bir hale getirilmesi için belediye ekiplerinin acilen duruma el atmasını istiyor.Haberin Devamı”YABANCI İNSANLAR FOTOĞRAF ÇEKİYOR, ÜSTÜNDE SU ŞİŞESİ GÖZÜKÜYOR” Haberin DevamıŞanlıurfa’nın Suruç ilçesinden Adana’yı ziyarete gelen Mehmet Can, karşılaştığı manzara karşısında büyük şok olduğunu ifade etti. Kentin tanıtımı açısından bu görüntünün çok yanlış olduğunu belirten Can, “Hiç memnun değilim. Bizim yabancılar da geliyor. Her şey göz önünde. Su şişesi atıyorlar, pet bardağı atıyorlar. Yabancı insanlar gelip, bir fotoğraf çekiyor, üstünde su şişesi gözüküyor, kirli şeyler gözüküyor.Haberin DevamıHaberin DevamıYani öyle hoş bir şey değil. Belediyeler el atmıyorlar. İşte onun için söylüyorum. Yani belediyenin bakması lazım. Suruç’tan geldim, hiç memnun olmadım. Suyun rengi çok kirli. Yabancı insanlar geliyor, Adana’yı böyle tanıtmak kötü. Ben de yabancı gibiyim, şimdi ben gördüm ve hiç memnun olmadım. Hani bu belediye bir el atmasını, yardımcı olmasını istiyorum” ifadelerini kullandı.Haberin Devamı”NEHİRDE KİRLİLİK KRONİKLEŞTİ” Bölgedeki kirliliğin kronik bir sorun haline geldiğini ve nehir çevresinde hiçbir temizlik çalışması yapılmadığını vurgulayan Abit Kaplan ise tepkisini şu sözlerle dile getirdi:”Burası çok kötü. Hiç temizlenmiyor. Buranın temizlendiğini de hiç görmedim. Bir kere bile temizlendiğini görmedim. Turistler hep yanlış anlıyor, Adana’nın hep kirli olduğunu zannediyor. Yani belediyemiz burayı temizlese çok iyi olur. Burada hijyen sıfır. Her yer pislik içinde. Deniz, dere, o karşıdaki parklar hep kirli. Temizlendiğini hiç görmedim. Buranın temizlenmesini istiyorum. Adana’nın en gözde yeri. Buranın temiz olması lazım.”Haberin DevamıİLGİNİZİ ÇEKEBİLİRİstanbul'u bıraktı, Bodrum'da servet yetiştiriyor! Yaban Mersini için Türkiye'nin dört bir yanından geliyorlarHaberi GörüntüleİLGİNİZİ ÇEKEBİLİRCTP lideri Milliyet’e konuştu: Türkiye’siz güvenlik mimarisi sürdürülemezHaberi Görüntüle

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP
    300x250r
    300x250r

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.