DOLAR 46,4841 0.03%
EURO 52,9473 -0.37%
ALTIN 6.166,57-1,53
BITCOIN 2894732-4.06853%
İstanbul
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

34 yıl yaşadığı Viyana’dan gelip, Kapıkule’de itiraf etti: Şimdi daha iyi anlıyoruz
  • Haber Meclis
  • Gündem
  • 34 yıl yaşadığı Viyana’dan gelip, Kapıkule’de itiraf etti: Şimdi daha iyi anlıyoruz

34 yıl yaşadığı Viyana’dan gelip, Kapıkule’de itiraf etti: Şimdi daha iyi anlıyoruz

Avrupa'nın çeşitli ülkelerinde yaşayan gurbetçilerin yıllık izinlerini Türkiye'de geçirmek üzere yurda gelişleri sürüyor.

ABONE OL
Haziran 23, 2026 12:38
34 yıl yaşadığı Viyana’dan gelip, Kapıkule’de itiraf etti: Şimdi daha iyi anlıyoruz
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Yıllık izinlerini memleketlerinde geçirmek isteyen gurbetçiler, Kapıkule Sınır Kapısı’ndaki işlemlerinin ardından Türkiye’nin farklı illerine doğru yola çıkıyor.Haberin DevamıHaberin DevamıAvusturya’nın başkenti Viyana’dan Kırşehir’e giden Suat Lafçı, memleket hasretini gidermek için Türkiye’ye geldiklerini söyledi.Haberlerimizi Google’da Takip EdinEn güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyinYıllardır gurbette yaşadıklarını belirten Lafçı, memleket özleminin hiç dinmediğini ifade etti.Gurbet hayatının zorluklarına değinen Lafçı, “Eş dosttan, akrabalardan uzak kalıyoruz. Düğünler, cenazeler oluyor, her zaman gelemiyoruz. Hep bir özlem ve hasret var. Memleketimizin ve toprağımızın kıymeti çok farklı. 34 yıldır Viyana’da yaşıyorum. Zamanında gittik ama şimdi memleketimizin değerini daha iyi anlıyoruz.” diye konuştu.Haberin DevamıUzun yolculuğun ardından Edirne’de bir gün dinleneceklerini anlatan Lafçı, Selimiye Camisi’ni ziyaret edip tava ciğer yiyeceklerini söyledi.İLGİNİZİ ÇEKEBİLİRAnkara'da sahte kozmetik operasyonu! Ünlü markaların isimleri kullanılmışHaberi GörüntüleEşi Zeynep Lafçı da Kırşehir’i çok özlediğini belirterek, Türkiye’ye geldiklerinde kendilerini huzurlu ve güvende hissettiklerini dile getirdi.Haberin DevamıHaberin DevamıAlmanya’dan gelen Süleyman Kösem ise yurda kavuşmanın mutluluğunu yaşadıklarını anlattı.Sınır kapısında Türk bayrağını görünce duygulandıklarını ifade eden Kösem, “55 yıldır Almanya’dayım. Emekli olduktan sonra Türkiye’ye daha sık gelmeye başladık. Bir gurbetçi en çok vatanını özler.” dedi.Haberin DevamıİLGİNİZİ ÇEKEBİLİRYeni evlenmişlerdi… Sabah uyandı, hayatının şokunu yaşadı: Anne sana layık olamadımHaberi GörüntüleEşi Asiye Kösem de Türkiye’yi ve yakınlarını çok özlediklerini belirterek, tatil süresince aile ve dost ziyaretleri yapacaklarını kaydetti.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP
    300x250r
    300x250r