DOLAR 46,4707 0.04%
EURO 53,3235 -0.03%
ALTIN 6.260,490,89
BITCOIN 29951070.50338%
İstanbul
28°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Starbucks çalışanları ABD’de iş bırakıyor

Starbucks çalışanları ABD’de iş bırakıyor

ABD'de Starbucks çalışanlarının başlattığı grev ülke geneline yayılıyor.

ABONE OL
Aralık 23, 2024 12:37
Starbucks çalışanları ABD’de iş bırakıyor
0

BEĞENDİM

ABONE OL

ABD’li kahve zinciri Starbucks’ın baristalarının ilk olarak Seattle, Los Angeles ve Chicago şehirlerinde başlattıkları 5 günlük greve ülkenin farklı bölgelerindeki şehirlerden çalışanlar da katıldı.Haberin DevamıŞirkette çalışan 10 binden fazla baristayı temsil eden Starbucks Workers United’ın sosyal medya hesabından, greve ilişkin açıklama yapıldı.Açıklamada, Starbucks Workers United baristalarının grevinin, şirketin en önemli 3 pazarı olan Seattle, Los Angeles ve Chicago’nun yanı sıra New Jersey, New York, Philadelphia ve St. Louis kentlerini de kapsayacak şekilde genişletildiği belirtildi.Yine aynı kapsamda Denver, Columbus ve Pittsburg gibi kentlerde de Starbucks çalışanları greve katılıyor.Starbucks çalışanları, şirketin yıl sonuna kadar sözleşmelerin imzalanacağına dair defalarca söz vermesine rağmen işçilere hala ciddi bir ekonomik teklif sunmadığını ifade ediyor.

    En az 10 karakter gerekli


    HIZLI YORUM YAP
    300x250r
    300x250r

    Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.