

KENAN GÜRBÜZ MUĞLA – Bir tatilci, Akbük Koyu’nda araçların otoparka yönlendirilerek 400-500 TL arasında ücret alındığını, bunun fiilen giriş ücreti olduğunu savundu. Paylaşımda sahilin büyük bölümünün özel işletmeler tarafından kullanıldığı, şezlong ücretlerinin standart bir tarifeye bağlı olmadığı ifade edildi. Vatandaş, “Bir işletme 1200 TL isterken, diğeri 500 TL diyor. Kıyıya sadece eşyamızı bırakıp denize girmek istediğimizde bile ücret isteniyor. Burada güne minimum bin lira harcayarak başlıyorsunuz” dedi. Aynı şikâyetler, Datça’nın Hayıtbükü Koyu’ndan da geldi. Sosyal medyada binlerce kişi “Denizler halkındır” diyerek kıyıların ücretsiz kullanılması gerektiğini belirtti. Menteşe Kent Konseyi Başkanı Nuran Aldan, Akbük Plajı’nda denize girmenin 1500 TL’ye ulaştığını ifade etmişti.
UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026UNCATEGORİZED
28 Haziran 2026
1
Enver Aysever’den Erdoğan’a destek: Bak birader, adamın tepesini attırma!
253 kez okundu
2
Kırıkkale’de vahşet! Damat, kayınpederi ve kayınvalidesini bıçakla yaraladı
195 kez okundu
3
İstanbul Boğazı’ndan 2 saat arayla 2 erkek cesedi çıkarıldı! Kimlikleri belli oldu
155 kez okundu
4
SON DAKİKA HABERLER | Bir çocukları vardı… Kocasını kalbinden bıçakladı! | Son dakika haberleri
120 kez okundu
5
Uluslararası IQAır raporuna göre Türkiye’de hava kalitesi! İşte en temiz ve en kirli şehir
81 kez okundu