

Erdoğan, “Su Verimliliği Seferberliği, su kaynaklarımızın korunması adına başlatılan güçlü bir dönüşüm hareketinin ilk adımı. Bu kapsamda hayata geçirilen Su Verimliliği Bilgi Sistemi ve Belgelendirme Süreci’nin, suyun her damlasını koruyan yaklaşımı her alanda daha da güçlendireceğine inanıyorum. Suyun bereketini koruyan bu anlamlı çalışmanın, sürdürülebilir bir geleceğin inşasına katkı sunmasını temenni ediyorum” dedi. Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından başlatılan “Su Verimliliği Seferberliği” ile su kaynaklarının sürdürülebilir yönetimi ve iklim değişikliğine karşı kırılgan yapının güçlendirilmesi hedefleniyor. Su verimliliği sistemini başarıyla hayata geçirenlere Mavi, Yeşil ve Turkuaz olmak üzere üç farklı seviyede Su Verimliliği Belgesi verilecek.
UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026UNCATEGORİZED
27 Haziran 2026
1
Enver Aysever’den Erdoğan’a destek: Bak birader, adamın tepesini attırma!
253 kez okundu
2
Kırıkkale’de vahşet! Damat, kayınpederi ve kayınvalidesini bıçakla yaraladı
193 kez okundu
3
İstanbul Boğazı’ndan 2 saat arayla 2 erkek cesedi çıkarıldı! Kimlikleri belli oldu
154 kez okundu
4
SON DAKİKA HABERLER | Bir çocukları vardı… Kocasını kalbinden bıçakladı! | Son dakika haberleri
118 kez okundu
5
Uluslararası IQAır raporuna göre Türkiye’de hava kalitesi! İşte en temiz ve en kirli şehir
78 kez okundu